Morenginis desertas "Pavlova"

Šitas man patinka, nes visai mažai darbo, o išeina daug ir atrodo neprasčiau už tikrą tortą :) Morengą reikia išsikepti iš vakaro, bet likęs darbas - tik išplakti grietinėlę. Nors anksčiau ne kartą šį receptą buvau mačiusi Beatos knygoje, tas paprastumas manęs nesuviliodavo, neva pastangos atitiks ir skonį, tačiau, kai juo pavaišino draugė Donata, supratau, jog jis būtinai atsidurs ant mano gimtadienio stalo ir apsieisiu šįkart be jokių terlionių su biskvitais. Beje, tokio kiekio, kurį čia aš  darau, užtenka maždaug 12 žmonių - blynas toks per visą orkaitės skardą :)



Reikės:
  • 6 kiaušinių baltymai;
  • 300 g cukraus;
  • 1,5 arba 1 labai kupinas šaukštelis krakmolo;
  • 1 šaukštas baltojo vyno acto (arba, anot Beatos, citrinų rūgšties ant šaukštelio galo);
  • 600 - 650 ml plakamosios giretinėlės;
  • 1 kg šviežių uogų (aš dariau su braškėmis ir šilauogėmis, bet galima su bet kuo, net ir serbentais);

Paruošimas:
  1. Orkaitę įkaitiname iki 150 laipsnių, o skardą ištiesiame kepimo popieriumi;
  2. Baltymus švariame inde šiek tiek paplakame, tada po šaukštą plakdami sudedame cukrų ir taip kol pasidaro labai standžios putos. Įberiame krakmolo ir acto ir dar šiek tiek paplakame;
  3. Gautą masę šaukštu paskirstome ant skardos, kad nebūtų daugiau nei 3 cm storio ir suformuojame kokią norime formą. Kepame 1 val. 10 min., išjungiame orkaitę ir paliekame per naktį;
  4. Kitą dieną iki standumo išplakame grietinėlę, dedame ant morengo viršaus ir užbarstome uogų. 

Skanaus!

Komentarai

Populiarūs įrašai